عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395
بازدید : 2819
نویسنده : .::چشم انتظار::.
 در محضر بزرگان 
 
 
لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر (عج) تشرّف حاصل کند؛ بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز، سپس توسّل به ائمه (علیهم السلام) بهتر از تشرّف باشد. 
 
آیت الله العظمی بهجت (ره)
 
___________________________
 
 


:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سخن بزرگان.آیت الله بهجت و ... , ,
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1395
بازدید : 1503
نویسنده : .::چشم انتظار::.

برای فهم درست مطلب ،قسمتهای قبلی را نیز مطالعه بفرمایید

════════════❅✾❅════════

 آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون / 7
 این قسمت  
   
  ج ) صهیونیسم #مسیحی:
 
  یڪ نویسنده آمریڪایے در سال 1997 ڪتابے با عنوان " خیانت به بیت المقدس " را تالیف نمود ڪه در آن هر نوع مذاڪره صلح با فلسطینیان را خیانت به تعلیمات انجیل و خواسته هاے مسیح میداند و این مطلب را به خوانندگان القا مینماید ڪه مسیح با آغاز هزاره سوم و قبل از سال 2007م ظهور خواهد ڪرد و اسراییل بزرگ را از نیل تا فرات به وجود خواهد آورد.
 
 در این ڪتابها تبلیغ میگردد ڪه براے تعجیل ظهور مسیح ، مسیحیان باید ڪشور بابل را - ڪه عراق ڪنونے میباشد - نابود ڪنند و رودخانه فرات باید ڪاملا" خشڪ گردد.گفتنے است ڪه آنها جنگ آرماگدون را " جنگ فرات " نیز مے نامند.
 
 رهبران دینے صهیونیسم مسیحے تبلیغات گسترده اے در این باره انجام داده اند.دذ بڪ نظرسنجے ڪه توسط خبرگذارے آسوشیتدپرس در سال 1997 انجام شد ، اعلام گردید 25 درصد جمعیت آمریڪا اعتقاد راسخ دارند ڪه با آغاز هزاره سوم ، جنگ جهانے آرماگدون در محل فلسطین آغاز خواهد شد و این جنگ تا مدت هفت سال ادامه خواهد داشت . در اثر این جنگ نابود میشود و در پایان این جنگ هفت ساله ڪه آنها آن را " مصیبت بزرگ ڪلیسا و مسیحیان " میدانند ، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته ظهور خواهد ڪرد و دجال را شڪست میدهد و حڪومت جهانے خود را با مرڪزیت بیت المقدس تشڪیل خواهد داد. به همین منظور آنها معبد بزرگ راڪه موجب جنگ آرماگدون میشود " معبد مصیبت بزرگ " مے نامند . مطابق اعتقادات صهیونیسم مسیحے غیر از معتقدان به " خواسته هاے مسیح " ، تمامے مردم جهان ، چه مسیحے و چه غیر مسیحے ، بدست دجال ڪشته خواهند شد. ارتش صهیونیستے در سال 1967 بخش شرقے بیت المقدس را تصرف ڪرد و مسجد اقصے و مسجد صخره به دست صهیونیستهاے یهودے اشغال گردید . بعد از آن ، رژیم تل آویو همواره اعلام ڪرد ڪه بیت المقدس پایتخت ابدے اسراییل است. بهمین منظور صهیونیستها 87 درصد بخش شرقے بیت المقدس را تصرف ڪرده اند و مردم فلسطین حق ندارند در بخش شرقے این شهر،خانه سازے ڪنند و حتے خانه هاے فلسطینے ها در این بخش شهر مرتب تخریت میگردد و یهودیان در آنجا ساڪن میشوند. صهیونیستها زیر محوطه مسجد اقصے و مسجد صخره را ڪاملا" حفارے ڪرده اند.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , مهدویت , آخرالزمان , ,
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
بازدید : 1375
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 برای فهم درست مطلب ،قسمتهای قبلی را نیز مطالعه بفرمایید

════════════❅✾❅════════

 آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون / 6
 این قسمت  
 
 ج ) صهیونیسم مسیحی:

 رهبران مذهبی فرقه های پروتستان,درایالت متحده وانگلیس که به این مکتب نوظهور" خواسته های مسیح اعتقاد دارند،دردهه 1990 میلادی ,اعتقادات یادشده را بشدت تبلیغ کردند ودر 10 سال گذشته در آمریکا در این زمینه دههاکتاب منتشرشده.
یک کشیش آمریکایی در کتابش با نام " در پیشگوییهای انجیل ؛ جای آمریکا کجاست ?! " نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون را بیان کرده  و در این کتاب اثبات نموده که دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح را شکست خواهد داد .
در این جنگ ، دولت انگلیس همکار آمریکا خواهد بود . دولت آمریکا در اوج جنگ سرد ، موشکهای هسته ای قاره پیمای خود را " شمشیرهای جنگ مقدس " نامیده بود . پیروان این مکتب تبلیغ کرده اند که عملیات طوفان صحرا علیه عراق در سال 1991 فراهم کردن مقدمه برای جنگ آرماگدون بوده . این دسته از مسیحیان اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسراییل مداخله نموده است و اعلام میدارند که خواست دولت اسراییل در حقیقت خواست مسیح میباشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تاسیس کشور اسراییل بزرگ از نیل تا فرات ، خواست مسیح میباشد که بزودی عملی خواهد شد .
صهیونیستهای یهودی هم مطابق اعتقادشان به " تلمود " به مکتب " خواسته های خدا " اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا میکنند که با کمک آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بتوانند دو مسجد اقصی و صخره را تخریب کرده ، کشور اسراییل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی بوجود آورند.بهمین منظور میان صهیونیستهای یهودی و مسیحی فرقه پروتستان اتحاد کاملی وجود دارد. به لطف حمایتهای همه جانبه جهان مسیحی غرب از داد تل آویو ، رژیم صهیونیستی اکنون به یک انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی ایالات متحده آمریکا و غرب تبدیل کرده. البته هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارد.


 
 برگرفته از ڪتاب الفباے مهدویت.به قلم مجتبے تونه اے

 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , صهیونیسم مسیحی , مهدویت , آخرالزمان , ,
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 3703
نویسنده : .::چشم انتظار::.



آدرس امام زمان (علیه السلام) کجاست؟
کجا می شود حضرت را پیدا کرد؟

⇦ علامه حسن زاده فرمودند:
آدرس حضرت در قرآن کریم آیه آخر سوره قمر است که می فرماید:
【فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر】

 هرجا که صدق و درستی باشد، هر جا که دغل کاری و فریب کاری نباشد، هرجا که یاد و ذکر پروردگار متعال باشد، امام زمان (عج) آنجا تشریف دارند.




:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سخن بزرگان.آیت الله بهجت و ... , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 1 مرداد 1395
بازدید : 1456
نویسنده : .::چشم انتظار::.



10 صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان با توجه و خلوص نیت بفرستیم

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 یک نفر مانده ازاین قوم که برمیگردد



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 1 مرداد 1395
بازدید : 1035
نویسنده : .::چشم انتظار::.

این قسمت 
 
 ب ) صهیونیسم مسیحی:


 اصول و مبانے جریان مبلغان انجیل در آمریڪا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتے و سیاسے از صهیونیسم میباشد . آنها خود را مسیحیان دوباره تولد یافته میدانند ڪه معتقدند فقط خود اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاڪ خواهند شد . تعصب این مسیحیان صهیونیسم بیش از صهیونیسمهاے یهودے مقیم اسرائیل و آمریڪا میباشد . مطابق اعتقادات آنها حوادثے باید بوسیله ے پروتستانها بوقوع بپیوندد تا مسیح دوباره ظهور نماید و پیروان این مڪتب وظیفه ے دینے دارند براے تسریع در عملے شدن این حوادث ڪوشش نمایند . این حوادث عبارتند از : 
 
 1 _ یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و ڪشور اسرائیل در گستره اے از رودخانه ے نیل تا رودخانه ے فرات بوجود آید و یهودیانے ڪه به اسرائیل مهاجرت نمایند اهل نجات خواهند بود .
 2 _ یهودیان باید دو مسجد اقصے و صخره در بیت المقدس را منهدم ڪنند وبجاے این دو مسجد مسلمانها ، معبد بزرگ را بنا نمایند ( از سال 1967 تا بحال دو مسجد اقصے و صخره بیش از صد بار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است .)
 3 _روزیڪه یهودیان مسجد اقصے و صخره را منهدم ڪنند ، جنگ نهایے مقدس ( آرماگدون ) به رهبرے آمریڪا و انگلیس آغاز شده ، در این جنگ جهانے تمام جهان نابود خواهد شد.
 4 - روزیڪه ڪه آرماگدون آغاز شود تمام مسیحیانِ پیرو این مڪتب ، مسیح را خواهند دید و توسط یڪ سفینه ے عظیم از دنیا به بهشت منتقل میشوند از آنجا همراه با مسیح ، نظاره گر نابودے جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود . 
 5 _ در جنگ آرماگدون زمانیڪه ضد مسیح ( دجال ) در حال دستیابے به پیروزے است ، مسیح همراه این مسیحیان در جهان ظهور خواهد ڪرد و ضد مسیح را در پایان این جنگ مقدس شڪست میدهد و حڪومت جهانے خود را به مرڪزیت بیت المقدس برپا خواهند ساخت و معبدے ڪه بجاے مسجد الاقصے و صخره در بیت المقدس ساخته میشود محل حڪومت جهانے مسیح خواهد بود .
 6 - دولت صهیونیستے اسرائیل با ڪمڪ آمریڪا و اسرائیل ، مسجد اقصے و مسجد صخره را نابود خواهد ڪرد و معبد بزرگ بدست آنان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده ے آنان میباشد.
 7 - این حادثه پس از سال 2000 میلادے حتما اتفاق خواهد افتاد .
 8 _ قبل از آغاز جنگ آرماگدون ، رعب و وحشت جامعه ے آمریڪا و اروپا را فرا خواهد گرفت.
 9 - قبل از ظهور دوباره ے مسیح ، صلح در جهان هیچ معنے ندارد و مسیحیان براے تسریع در ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون و نابودے جهان را فراهم نمایند .



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , ,
تاریخ : جمعه 25 تير 1395
بازدید : 1147
نویسنده : .::چشم انتظار::.


 
 این قسمت 
 
 صهیونیسم مسیحی:
 
 صهیونیسم مسیحے واژه اے است ڪه براے شاخه افراطے پروتستانهاے آمریڪایے بڪار میرود . این گروه به جهت حمایت از اسرائیل ،بدین نام مشهور شده اند. و اما مسیحیت به سه شاخه ڪاملا جدا و مخالف یڪدیگر یعنے ڪلیساے ڪاتولیڪ روم ، ارتدڪس  و پروتستان تقسیم شده است. این سه ڪلیسا در اعتقادات دینے و مراسم عبادے ڪاملا از هم جدایند و مانند سه دین مختلف عمل میڪنند و حتے انجیل ڪلیساے پروتستان با انجیل ڪلیساے ڪاتولیڪ تفاوت زیادے دارد. یڪے از ویژگیهاے ڪلیساے پروتستان رابطه بسیار نزدیڪ آنها با دولتهاے اروپایے میباشد و این دولتها بریا ترویج مسیحیت پروتستان از مبلغان خود در ڪشورهاے جهان سوم حمایتهاے گسترده مالے ، تبلیغاتے  سیاسے میڪنند؛ بعنوان مثال در انگلیس ، دولت و ڪلیساے پروتستان از هم جدا نیست و ملڪه انگلیس در راس دولت و ڪلیسا قرار دارد.
 در یڪ قرن گذشته جریان جدیدے ڪه در بین پروتستان ها فوق العاده قدرتمند شده است،مڪتب نوظهور « مبلغان انجیل » میباشد.قبل از جنگ جهانے دوم این مڪتب نوظهور به بنیادگرایے معروف و شعار آنها بازگشت به انجیل و تغییر جامعه با تحول فرهنگے بود و هدف آنها بوجود آوردن حڪومت در آمریڪا بر مبناے بنیادهاے انجیل میباشد. بعد از جنگ جهانے دوم ،بنیادگرایان آمریڪایے خود را مبلغان انجیل معرفے ڪردند و با استفاده گسترده از وسایل ارتباطات جمعے توانستند در جامعه آمریڪا نفوذ فراوانے بدست آورند و اڪنون این جریان قدرتمندرین و فعالترین تشڪیلات دینے در آمریڪا محسوب میشود و در مراڪز سیاسے این ڪشور نفوذ زیادے دارند.
  
 با ما همراه باشید
 ادامه دارد...
 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , ,
تاریخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395
بازدید : 1244
نویسنده : .::چشم انتظار::.


 
 موسسات دینے آمریڪایے این نڪته را روشن ساختند ڪه سپاهے از عراق بسوے قدس رهسپار خواهد شد، بنا به پیشگویے حرقیال از نظامیانے از عراق ، ایران ، لیبی، سودان، و قفقاز در جنوب روسیه تشڪیل میشود . مدارس انجیلے در آمریڪا بر پایه ے این تحلیل ڪه واقعه ے آرماگدون تنها حادثه ایست ڪه بازگشت دوباره مسیح را به زمین ممڪن میسازد واین واقعه اے بسیار نزدیڪ است، به تبلیغ این دیدگاه پرداختند.
 آرماگدونے ڪه این عده از آن سخن میگویند ، همان حادثه عظیمے است ڪه پیش از ظهور مهدے رخ خواهد داد.همان حادثه بزرگے ڪه ائمه ما نام "قرقیسیا" را بر آن اطلاق ڪردند.ائمه ما ، از این نڪته خبر دادند ڪه میلیونها نظامے از آمریڪا ،اروپا ، روسیه، ترڪیه ، مصر و دول مغرب عربے به اضافه سربازانے از سرزمین شام، شامل ڪشورهاے سوریه،اردن، لبنان، فلسطین و اسراییل همگے در ناحیه اے در محدوده تحت عنوان " قرقیسیا " با یڪدیگر برخورد ڪرده و پس از حصول درگیرے ، این سفیانے است ڪه همگے را چنان ڪشت زارے درو شده در هم میڪوبد و از صحنه نبرد پیروز بیرون مے آید.در صحیحه ے میسر از امام باقر (ع) نقل است ڪه فرمود:" اے میسر ! از اینجا تا قرقیسیا چقدر راه است؟" عرض ڪردم" همین نزدیڪے ها در ساحل فرات قرار دارد. سپس فرمودند ، اما در این ناحیه واقعه اے اتفاق خواهد افتاد ڪه از زمانیڪه خداوند متعال آسمانها و زمین را آفریده بے سابقه بوده چنانڪه تا وقتے آسمانها و زمین برپا هستند هم واقعه اے همچون آن اتفاق نخواهد افتاد... سفره اے است ڪه درندگان زمین و پرندگان آسمان از سیر میشوند." 1 
 
 1.ڪافے .جلد 8.صفحه 295 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , احادیث و روایات , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , قرقیسیا , آخرالزمان , ,
تاریخ : یک شنبه 16 خرداد 1395
بازدید : 1397
نویسنده : .::چشم انتظار::.


 
 این موسسات دینے بهمراه رسانه هاے دیدارے و شنیدارے این دولتها ازسایتهاے دهه ے هشتاد میلادے مردم خود را به ایمان جمعے به وقوع حادثه اے بزرگ در سرزمین شام ڪه به نـــــــبــــرد هــــســــتــــه اے خواهد انجامید توجه داده اند.و پیوسته مردم خود را به ایمان به این نڪته فرا میخواند ڪه بزودے لشڪرے از دشمنان مسیح ڪه بدنه ے اصلے آن از میلیونها نظامے تشڪیل یافته ، ازعراق حرڪت میڪند و پس از گذشتن از رود فرات _ ڪه در آن زمان به خشڪے گراییده است_ بسوے قدس رهسپار میشود.اما نیروهاے مومن به مسیح،راه این لشڪر را سد ڪرده و همگے در" آرماگدون" با یڪدیگر برخورد خواهند ڪرد و در این مڪان است ڪه درگیرے اتفاق خواهد افتاد.صخرهها ذوب میشوند.دیوارها برزمین فرو میغلتند.پوست تن انسانها در حالیڪه ایستاده اند ذوب شده و میلیونهانفر از بین میروند ...
 و این نبردیست نهایے و هسته ای.سپس مسیح براے بار دوم از جایگاه بلند خود بر زمین فرود مے آید و پس از چندے زمام رهبرے جهان را دردست گرفته و صلح جهانے را برقرار میڪند.او دولت صلح را برزمین نو و زیر آسمانے تازه بنا میڪند.و این مهم را از مرڪز فرماندهے خود در قدس عملے میسازد.
 یڪ بررسے انجام گرفته ازسوے موسسه " تلسن" ڪه در اڪتبر سال 1985 به نشر رسیده است ؛ نشان میدهد ڪه در حال حاضر 61 میلیون آمریڪایے در انتظارواقعه ے آرماگدون گوش خوابانده اند و این در حالیست ڪه ذڪرموسسات دینے وایستگاههاے رادیو و تلویزیونے ڪه به این مهم پرداخته اند؛ در این مجال میسر نیست.



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , سیاسی , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395
بازدید : 1394
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 


آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون
 
 ڪلمه Armageddon "هَرمَجِدّون" واژه ایست یونانے ڪه بنا به تعریف واژه نامه هاے آمریڪایے همچون فرهنگ " وبستر" به معنے نبرد نهایے حق و باطل در آخر الزمان است.همچنین این واژه نام شهریست در منطقه عمومے شام ڪه بنا به آنچه در مڪاشفات یوحنا در عهد جدید آمده است، جنگے عظیم در آنجا رخ میدهد.و مرحله ے حاضر از زندگے بشر در آن زمان پایان مے یابد.بعبارتے نبرد مذڪور،مقدمه تحولے بزرگ است ڪه سرنوشت نهایے آدمے برروے ڪره ے زمین به آن بستگے دارد.
 حادثه ظهور ،حادثه بزرگ است و قدرتهاے بزرگ جهان ،سیاست خارجے خود را برمبناے حوادثے ڪه بیش از آن رخ میدهد جهت داده و نقشه هاے نظامے خود را به شڪلے سامان داده اند ڪه آمادگے هاے لازم براے این حادثه در آن ملحوظ باشد.این در حالیست ڪه موسسات دینے و رسانه هاے این دولتها نیز ،مردم خود را براے پیشبازاین حادثه آماده میسازد.

برگرفته از ڪتاب الفباے مهدویت.به قلم مجتبے تونه اے

استفاده از این مطلب با نام وب همسفر تا بهشت موجب رضایت ماست





:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , سیاسی , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 6 فروردين 1395
بازدید : 1459
نویسنده : .::چشم انتظار::.



 حدیث (1) امام موسی کاظم علیه السلام:

    أفضَلُ العِبادَةِ بَعدِ المَعرِفَةِ‌ إِنتِظارُ‌ الفَرَجِ؛

    بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.

    تحف العقول ص403
   
حدیث (2) امام باقر علیه السلام:

    ما ضر من مات منتظر لامرنا ألا یموت فی وسط فسطاط المهدی و عسکره


    آنکه در انتظار امر ما بمیرد از اینکه در وسط خیمه مهدی و لشکرش از دنیا نرفته ضرر نکرده است.

    کافی(ط-الاسلامیه) ج1 ، ص372
   
حدیث (3) امام علی علیه السلام:

    ألا فَمَن ثَبَتَ مِنهُم عَلَی دینِهِ وَ لَم یَقسُ قَلبُهُ لِطولِ أمَدِ غَیبَةِ إمامِهِ فَهو مَعی فی دَرَجَتی یَومَ القیامَة


    بدانید آنان که در زمان غیبت حجت خدا در دین خود ثابت مانده و به خاطر طول مدت غیبت منکرش نشوند، روز قیامت با من هم درجه خواهند بود.

    بحارالانوار(ط-بیروت) ج51 ص109



برگرفته از:www.aviny.com
 



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : جمعه 28 اسفند 1394
بازدید : 1378
نویسنده : .::چشم انتظار::.

ذُوالسُّوَیقَتین

امیرالمومنین علی علیه السلام یکی از نشانه های آخرالزمان را ویران کردن کعبه می داند و میفرماید : گویی با چشم خود میبینم که مردی از حبشه ،بسیار نیرومند و شجاع کلنگی به دست گرفته ،خانۀ کعبه را ویران میکند و سنگهای آن را یکایک دور می اندازد.(1) برطبق روایات،این مرد حبشی چاباک و چالاک ،ذوالسُّویقَتین نام دارد.(2)

1.بحارالانوار،ج52،ص218
2.صحیح مسلم ،ج8،ص183؛روزگار رهایی ،ج2،ص913

برگرفته از کتاب فرهنگ الفبایی مهدویت ؛به قلم مجتبی تونه ای

❤️▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬

❤️نشراین مطلب تنها بانام وبِ ما مجاز میباشد❤️



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : جمعه 14 اسفند 1394
بازدید : 1184
نویسنده : .::چشم انتظار::.

زنان آخرالزمان

امام صادق:

تهران به حدی میرسد که کاخهایش چون کاخهای بهشتی شود و زنانش چون حورالعین باشند.جامه کافران را بپوشند.خود را به شکل مستکبران درآورند.برزینتها سوار شوند.به همسران خود تمکین نکنند.و درآمد شوهرانشان آنهارا کفاف ندهد.از آنها به قله کوهها فرار کنید و همانند روباهی که بچه های خود را برداشته اند از لانه ای به لانه ای میگریزید ، کودکان خود را برداشته ،از پناهگاهی به پناهگاهی بگریزید.

بحارالانوار.ج52.ص258


 



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 7 اسفند 1394
بازدید : 1118
نویسنده : .::چشم انتظار::.

حضرت علی (ع):

مرد از همسرش انحرافات جنسی را میبیند و اعتراض نمیکند.از آنچه از طریق خودفروشی بدست آورده میگیرد و میخورد .اگر انحراف سراسر وجودش را فراگیرد اعتراض نمیکند.به آنچه انجام میشود و درحقش گفته میشود گوش نمیدهد.

الزام الناصب،ص 195

حضرت علی :
مرد را برای پوشیده نگه داشتن همسرش سرزنش میکنند.

بشارت الاسلام.ص133

حضرت علی(ع):

مرد اموال فراوانی در راههای غیر مشروع خرج میکند و کسی به او اعتراض نمیکند ولی از خرج پولی کم در راه خدا بازداشته میشود.

بحارالانوار،ج 52.ص 256



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 30 بهمن 1394
بازدید : 1185
نویسنده : .::چشم انتظار::.

رسول خدا (ص) بعد از من اقوامے مے آیند ڪه غذاهاے لذیذ و رنگارنگ میخورند .بر مرڪبها سوار میشوند .همچون زنے ڪه براے شوهرش آرایش ڪند آرایش میڪنند.همچون زنها خودنمایے میڪنند.سیماے آنها چون پادشاهے طغیانگر است.آنها منافقین امت در آخرالزمان هستند ڪه مشروب میخورند ،قمار میبازند،ازخواسته هاے نفس پیروے میڪنند،از نماز جماعت دورے مے گزینند.بهنگام شب زنده دارے میخوابند.و در مورد نماز صبح سستے میڪنند.مثل آنها مثل درخت "دِفلی" است ڪه شڪوفه هاے بسیار زیبا و طعمے بسیار تلخ دارد.گفتارشان حڪیمانه و ڪردارشان بیمارگونه است و بیماریشان علاج ناپذیر.
 
 منتخب الاثر.ص427
 
 رسول اڪرم (ص):
 
 و آن هنگامے است ڪه ثروتمندان را احترام ڪنید و مستمندان را خوار بشمارید .و در محافل و مجالس ببینید ڪه مردم به دنبال ثروتمندان هستند.
 
 الزام الناصب ،ص 184



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : جمعه 23 بهمن 1394
بازدید : 1225
نویسنده : .::چشم انتظار::.

رسول اکرم:
انسان در حال ایمان صبح میکند و در حال کفر روز را به شب میرساند و انسان در حال ایمان شب میکند و در حال کفر صبح میکند.دین خود را به متاعی اندک از حَطام دنیا میفروشد.
نهج الفصاحه.ج1.ص216

رسول اکرم:
راستی و درستی کمیاب میشود.دروغ همه جا را فرامیگیرد.دوستی و صمیمیت به سرزبانها اختصاص می یابد و در اعماق دل همه با یکدیگر خصومت می ورزند.کارهای نامشروع مایه مباهات شده .عفت و خویشتن داری موجب اعجاب و شگفت میشود.اسلام وارونه میگردد همانند پوستینی که وارونه پوشیده میشود.
منتخب الاثر.ص437



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394
بازدید : 1209
نویسنده : .::چشم انتظار::.




 امام صادق(ع):

مردم در انتهاي غيبت

از دين خارج خواهند شد گروه گروه،

آنچنانكه در صدر اسلام دسته دسته وارد مي‌شدند.


منبع: الملاحم والفتن، ص 144



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : دو شنبه 21 دی 1394
بازدید : 1440
نویسنده : .::چشم انتظار::.



گفتم اگر مے دانستم
 چه روزے
 مے آیے
 به احترام آمدنت
 گناه نمے کردم
 گفت:
آن روز
که گناه نکنے
به  احترام گناه نکردنت میآیم

اللهم عجل لولیك الفرج



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 18 دی 1394
بازدید : 1950
نویسنده : .::چشم انتظار::.

از آیت الله بهاءالدینی رحمه الله علیه پرسیدند :

علت ایــن که عصرهای جمعه دل انسان می گیــرد و غمگیــن میشود چیست ؟

فرمودنــد : چون در آن لحظه قلب مقدّس امـام عصــر ارواحنا فداه بــه سبب عرضــه ی اعمال انسان ها ، ناراحت و گرفتــه است

آدم و عالم متأثــر می شونــد.

حضــرت ، قلب و مدارِ وجود است.

اللهم عجل لولیک الفرج

شرح چهل حدیـث،432




:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 11 دی 1394
بازدید : 2846
نویسنده : .::چشم انتظار::.


 

ﺭﺳﻮﻝ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺍﺳﻠﺎﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻧﻴﺰ ﻣﯽ‌ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ:

«ﺳَﻴَﺄﺗِﯽ ﻋَﻠَﯽ ﺍُﻣﱠﱠﺘﯽ ﺯَﻣﺎﻥٌ ﻟﺎ ﻳَﺒﻘَﯽ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻘُﺮﺁﻥِ ﺍِﻟﺎﱠﱠ ﺭَﺳْﻤُﻪُ ﻭَ ﻣِﻦَ ﺍﻟﺎِﺳْﻠﺎﻡِ ﺍِﻟﺎﱠﱠ ﺍِﺳْﻤُﻪُ … ﻣَﺴﺎﺟِﺪُﻫُﻢْ ﻋَﺎﻣِﺮَﺓٌ ﻭَ ﻫِﯽَ ﺧَﺮﺍﺏٌ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻬُﺪَﯼ …»

ﺑﺮ ﺍﻣﺖ ﻣﻦ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﭘﻴﺶ ﻣﯽ‌ﺁﻳﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻗﺮﺁﻥ ﺟﺰ ﻧﻘﺶ ﺁﻥ ﻭ ﺍﺯ ﺍﺳﻠﺎﻡ ﺟﺰ ﻧﺎﻡ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪ [ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ] ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﺎﻣﻴﺪﻩ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ؛ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﻴﺶ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺩﻭﺭﻥ! ﻣﺴﺎﺟﺪﺷﺎﻥ ﺁﺑﺎﺩ ﺍﺳﺖ؛ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ.
ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺗﺎﺑﻨﺎﮎ ﺩﻳﻦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﺎﻟﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺍﺑﻬﺎﻡ ﻓﺮﻭ ﻣﯽ‌ﺑﺮﻧﺪ. ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺭﻭ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﻳﻦ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮐﻢ ﺭﻧﮓ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﻣﻊ ﻣﯽ‌ﺭﻭﺩ ﻭ ﺧﺮﺍﻓﺎﺕ ﻭ ﺍﻧﺤﺮﺍﻓﺎﺕ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ، ﮔﺮﻳﺒﺎﻥ ﮔﻴﺮ ﺁﻥ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ؛ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﻬﺪﯼ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ ﻗﻴﺎﻡ ﻧﻤﻮﺩ، ﻏﺒﺎﺭ ﺍﺯ ﭼﻬﺮﻩ ﺩﻳﻦ ﺑﺮ ﻣﯽ‌ﮔﻴﺮﺩ. ﻫﻤﮕﯽ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﺍﻳﻦ ﺩﻳﻦ ﺟﺪﻳﺪﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﯽ‌ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ.


 (ﺷﻴﺦ ﺻﺪﻭﻕ، ﺛﻮﺍﺏ ﺍﻟﺎﻋﻤﺎﻝ، ﺹ۲۵۳)



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , احادیث و روایات , ,
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
بازدید : 2053
نویسنده : .::چشم انتظار::.

سالروز آغاز امامت و ولایتعهدی

مولا ابالحسن مهدی صاحب الزمان

مبارک باد



 عالم پر است

از تو

و

خالی است

جای تو

"صائب"


 به کانال ما بپیوندید hamsafar1394@



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , شعر , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 27 آذر 1394
بازدید : 2117
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است

یازده بار شمردیم ولی باز کم است

اینهمه آب که جاریست نه اقیانوس است

عرق شرم زمین است که سرباز کم است

...........


اللهم عجل لولیک الفرج

 

 به کانال ما بپیوندید hamsafar1394@



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , شعر , ,
تاریخ : پنج شنبه 19 آذر 1394
بازدید : 2418
نویسنده : .::چشم انتظار::.

چند روز پیش ی حاج آقایی اومده بودن دانشگاه و داشتن درمورد جنگ نرم و ... حرف میزدند


میگفتند:
"روز نیمه شعبان ی پسر جوونی اومد و گلوی منو بوس کرد

من از این حرکت پسر تعجب کردم و گفتم

واسه چی گلومو بوس میکنی؟

گفت آخه جای شمشیر امام زمانه...."

...............

حاج اقا میگفت ما یسری داشتیم رای گیری میکردیم بین یسری از بچه ها تا ببینیم امام زمان ظهور کنه خوبه یا ظهور نکنه؟!؟

اکثر افراد گفته بودن امام زمان نیاد بهتره...........این نتیجه کارفرهنگی ای هست که غربیها انجام دادن...حالا ما چه میکنیم؟!؟

جوامع غربی امام زمان رو برای ما بگونه ای تعریف کردند که افراد فکرمیکنند امام زمان وقتی که بیاد شروع میکنه ب اینکه سر همه رو بزنه....بقدری خون و خونریزی راه میندازه که هربار سم اسبشو در میاره و خونی که تو سم اسبش جمع میشه رو خالی میکنه...بقدری دنیا غرق خون میشه که تا کمر اسبش پر میشه از خون........

آیا ماهم همچین تفکراتی داریم درمورد امام زمانی که وجودش خیر و رحمت برای همه جهان هست؟!؟

 

فقط کافیه روی لینک زیرکلیک کنید تا متوجه بشید با اومدن امام زمان چه خواهد شد:

 
http://hamsafar.loxblog.com/post/265

 به کانال ما بپیوندید hamsafar1394@



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , مطالب آموزنده , جنگ نرم , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , تعریف غربیها , ,
تاریخ : جمعه 13 آذر 1394
بازدید : 2838
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

امام عصر(عج):


من برای مومنی که پس از ذکر مصیبت سیدالشهدا

برای تعجیل فرج و تایید من دعا کند،دعا میکنم.

 

مکیال المکارم،ج1.ص386

 

 

به کانال ما بپیوندید hamsafar1394@



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , مومن , سیدالشهدا , مصیبت , فرج , دعا , ,
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
بازدید : 3305
نویسنده : .::چشم انتظار::.

در زمان آیت الله خلخالی به ایشان گفتند:

فردی در زندان که خودش را امام زمان معرفی کرده است میخواهد شما را ببیند.

آیت الله خلخالی به دیدن فرد زندانی رفتند.

فرد زندانی که خودش را امام زمان معرفی کرده بود به آیت الله خلخالی گفت:

من امام زمان هستم وبهت دستورمیدم که بهشون دستور بدی من رو آزاد کنند.

که در همون موقع آیت الله خلخالی ی سیلی محکمی بصورت فرد زندانی زدند.

فردِ زندانی رو به ایشون کرد و گفت: تو خجالت نمیکشی امام زمانت رو میزنی؟

آیت الله هم در جوابش فرمود:

من خدا هستم،چه کسی به تو اجازه داده که الان ظهور کنی؟!؟

*************

یا ابا صالح المهدی



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , مطالب آموزنده , لبخند حلال , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: امام زمانهای دروغین , ,
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
بازدید : 2955
نویسنده : .::چشم انتظار::.


 

 بگذار ببینمت،
بگذار برای یک‌بار هم شده بگویند:
"کلاغ با پرنده پرید..."
سلام بال پرواز من!


‌یا صاحب الزمان!



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , ,
:: برچسب‌ها: کلاغ , پرنده , امام زمان , دیدن , ,
تاریخ : دو شنبه 25 آبان 1394
بازدید : 2868
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

پل صراط

چشمهای توست

 

از چشم هایت که بیفتم

روزگارم جهنـــم است



:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: چشمان مهدی(عج) , جهنم , پل صراط , ,
تاریخ : جمعه 15 آبان 1394
بازدید : 2637
نویسنده : .::چشم انتظار::.

یاد آن شاعر دلداده بخیر
 که دمادم میگفت ...
 خبر آمد خبری در راه است...
 سرخوش آن دل که ازآن آگاه است...

 ولی ای کاش خبر می آمد...
 که خدا می خواهد
 پرده از غیبت مهدی زمان بردارد
 پرده از روزنه ی عشق و امید...
 پرده از راز نهان بردارد.

کاش روزی خبر آید
 که تسلای دل خلق خدا
 از فراسوی افق می آید

مهدی،آن یوسف گم گشته ی زهرا و علی...
 از شب هجر به کنعان دلم می آید...

 

 

ای نگاه کرمت کارگشای همه خلق

گاه گاهی به نگاهی دل ما را بنواز



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , شعر , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 8 آبان 1394
بازدید : 2794
نویسنده : .::چشم انتظار::.

از آیت الله بهجت(ره) پرسیدند:


آقا کجاست؟


فرمودند: آقا درقلب شماست ، مراقب باشید بیرونش نکنید.

 





:: موضوعات مرتبط: ائمه , مهدویت , سخن بزرگان.آیت الله بهجت و ... , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , بهجت ,
تاریخ : دو شنبه 4 آبان 1394
بازدید : 2798
نویسنده : .::چشم انتظار::.

5.برکات آسمانی نازل میشود

چنانچه در حدیث آمده است :زمین چیزی از بذرهای خود را نگه نمیدارد ،جز اینکه آن را بیرون میفرستد و آسمان چیزی از باران رحمتش را نگه نمی دارد جز اینکه سیل آسا بر بندگان خود فرو میریزد.(1)

6.همگی در رفاه به سر می برند.

رسول خدا (صلی الله علیه و آله ) فرمودند:امت من در زمان حضرت مهدی (علیه السلام) آنچنان متنعم می شوند که هرگز چنین بهره مند نشده اند(2)

7.زمین گنجهای پنهان خود را آشکار می کند

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ) در این زمینه می فرماید :در آن زمان چهار پایان در امان هستند و درندگان با هم سازش میکنند.زمین پارههای جگرش (گنجهای پنهان و باارزش خود ) را بیرون میریزد...پارههای جگر زمین ستونهایی از طلا و نقره است.(3)

8.دام ها و چهارپایان زیاد میشوند.

چنانکه در روایتی از پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله )آمده است :مهدی (علیه السلام) خارج میشود ،خداوند باران رحمتش را میفرستد،زمین گیاهش را می رویاند ،و دام در جهان زیاد میشود .او ثروت را به طور مساوی تقسیم میکند و امت اسلام بزرگ و شکوهمند میگردد.(4)

9.رفع مزاحمتها و ایجاد آسایش عمومی برای عموم مردم است.

چنانچه امام محمد باقر(علیه السلام) میفرمایند:مهدی (علیه السلام) راههای اصلی را توسعه می دهد ،بالکنهایی را که به خارج جادهها آمده و از دیگران سلب آزادی کرده است و ناودانهایی را که به کوچه ها میریزد،از بین میبرد(5)

10.پردههای ظلمت کنار میرود.

امام صادق (علیه السلام) در این باره می فرمایند:وقتی قائم ما قیام کند،زمین به نور پروردگارش نورانی میشود ، و مردم از نور خورشید بی نیاز میشوند و شب و روز یکی میشوند و تاریکی از بین میرود.(6)

11.ایجاد برادری و مواسات میان انسانها است

چنانچه امام محمد باقر(علیه السلام) میفرمایند:هنگامیکه قائم ما قیام کند ،دوران برابری و برادری فرا میرسد .در آن زمان یک مسلمان آنچه نیاز داشته باشد،از جیب برادر مسلمانش بر میدارد و او مانع نمیشود.(7)

پاورقی:

1.المستدرک علی الصحیحین ج4 .ص514

2.اعلام الوری ،ص433

3.المستدرک علی الصحیحین ،ج 4،ص514

4.تاریخ ما بعدالظهور ،ص 744

5.ارشاد مفید ،ص 365

6.المحجه فیما نزل فی القائم الحجه ،ص 185

7.بحارالانوار ،ج 52.ص372

 

11 آثار ظهور ذکر شده در کتاب فرهنگ الفبایی مهدویت(موعودنامه)

نوشته مجتبی تونه ای

برای خواندن 4 مورد اول آثار ظهور همینجا کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: آثارظهور , برکات آسمانی , رفاه , گنج , زمین , دام , چهارپایان , ظلمت , انسان , برادری , ,
تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
بازدید : 3003
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

آثاری که در روایات برای قیام موعود آخرالزمان برشمرده شده است:

 

1.ثروتها بطور مساوی تقسیم میشوند

هنگامیکه بواسطه ظهور امام زمان دنیا پر از عدالت شود،ثروتهای جهان بطور مساوی تقسیم خواهد شد؛چنانچه امام محمد باقر فرمودند:وقتی قائم ما اهل بیت قیام کند،ثروت را بطور مساوی تقسیم میکند و عدالت را در میان مردم پیاده مینماید.1

 

2.رضایت و خشنودی همگانی است

رسول اکرم میفرمایند:ساکنان آسمان ، مردم زمین ، پرندگان هوا، درندگان صحراها و ماهیان دریاها - همه و همه - از او خشنود خواهند بود.2

 

3.فقر و بی نوایی ریشه کن خواهد شد

در پرتو عدالت حضرت بقیه الله ، عموم مردم بی نیاز خواهند شد،چنانچه در حدیث آماده است ،زمانی برای مردم پیش می آید که انسان صداقت از طلا را با خود بر می دارد؛تا آنها را در راه خدا انفاق کند،ولی نیازمندی را پیدا نمیکند که این صدقه را قبول کند.3

 

 

4.همه مردم در امنیت بسر خواهند برد؛

 

چنانچه امیرالمومنین میفرمایند:دشمنی از دلها زدوده میشود،درندگان و چهار پایان با یکدیگر سازش میکنند،یک زن طبقی بر سر گذاشته و از عراق تا شام (از شرق تا غرب) تنها سفر میکند،همه جا قدم بر سرزمین سبز و خرم میگذارد،در حالیکه درنده ای او را نمی آزارد و دچار ترس و وحشت نمیشود.4

 

1.عقدالدرر صفحه 40

2.الحاوی للفتاوی جلد 2 ص82

3.صحیح البخاری جلد2 ص 136

4.بشارت الاسلام ص236



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: امام زمان , آثار ظهور امام زمان , ,
تاریخ : جمعه 30 مرداد 1394
بازدید : 2691
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 

درنشانه های آخرالزمان آمده است:

 

آتش و دودی در خاور زمین برمیخیزد که تا چهل شب مشتعل میشود.1

قیامت برپا نمیشود تا در یکی از وادی های حجاز ،آتش روان گردد.2

 

تعبیر سَیَلان و روان در مورد آتش محل تامل است؛

زیرا آتش هنگامی میتواند روان گردد که جسم شعله ور ،یک جسم سیال و مایع باشد و آنچیزی جز نفت نیست.

برخی از این آتش ،تعبیر به منفجر شدن چاههای نفت کرده اند.

امیرالمومنین علی (ع) میفرماید پیش از قیام قائم (ع) مردم به یک سلسه از نشانه های آسمانی بیم داده میشوند:یکی ازآنها اینست که آتشی در آسمان پدید آید...3

 

در حدیث دیگری آمده است :عمودی از آتش در طرف مشرق زمین در آسمان پدید می آید که همه مردم روی زمین آن را میبینند.هرکس آن زمان را درک کند ،برای خانواده اش موادّ غذایی یک ساله تامین کند.4

 

1.روزگار رهایی.ج2.ص833

2.همان.ص834

3.ارشاد مفید،ص 340؛اعلام الوری ،ص429؛الزام الناصب،ص184

4.روزگار رهایی،ج2،ص839

........برداشت از کتاب فرهنگ الفبایی مهدویت (موعودنامه) نوشته:مجتبی تونه ای........



:: موضوعات مرتبط: مهدویت , امام زمان , ,
:: برچسب‌ها: آخرالزمان , نشانه های آخرالزمان , آتش و دود , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج